piątek, 1 maja 2009

Mrok las drzewo drzewo. O drzewo !

Uparłam się wczoraj, że będę wracać przez las. Sama. W lesie nie ma tylko drzew.
Tam są różne żyjątka.

Lista rzeczy, które mam mieć ze sobą jeśli strzeli mi kiedyś do głowy powtórzenie tego numeru (a co do tego mam wątpliwości):
- latarka
- komórka *(koniecznie naładowana)
- MP3 (nie za bardzo mam ochotę wysłuchiwania po raz kolejny odgłosu łamanych gałęzi)
- kosa **

Po moim wczorajszym spacerze przez las zakonczonym radosnym upadkiem (ucieszyłam się, że jedzie jakiś samochód jak się później okazało słusznie sądziłam, że to mój rodzinny samochód***)doszłam do wniosku, że następnym razem kupuję komórkę z GPSem.

* popularne określenie telefonu komórkowego
** popularne określenie noża
*** samochód, w którym jechali rodzice

Brak komentarzy: