środa, 4 sierpnia 2010

;) czyli śluby i inne takie.

Sporo czasu minęło od mojego ostatniego wpisu. Znowu można by rzec ;/
Nie mam zamiaru robiż kolejnego sprawozdania. Co to to nie. I nawet bardzo mam ochote pomarudzić o studiach ( znowu ), ale tego nie zrobię. Bo i po co ?

Może tym razem nawiążę do mojej manii ślubnej. Pewnie większość kobiet będących małymi dziewczynkami planowała co na siebie włoży. Owszem, ja też do tejgrupy należałam, nie przeczę. I do tej pory co jakiś czas lubię przejrzeć w internecie ofertę sklepów. A uwierzcie mi jest co.
Jednakże jak byłam mała nie myślałam o muzyce do pierwszego tańca. Może to będzie nasza piosenka, albo piosenka opisująca nasze uczucie ?
Od razu nadmieniam, że w najbliższej perspektywie nie mam zamęścia (mam tu na myśli ślub), ale wolę mieć wszystko mieć przygotowane ,,na zaś''.

Dzisiaj nie będę Was ,,katować'' cytatami, ale chciałabym żebyście posłuchali piosenki, którą słucham po raz enty w ciągu ostatnich dni.

http://www.youtube.com/watch?v=9K1O1JvUBfg

Brak komentarzy: